bieżnia do biegania

Plan treningowy na maraton

Maraton zbliża się wielkimi krokami, a przynajmniej dzień, w którym swobodne biegi będzie trzeba zamienić na „treningi” ; ) Obecnie nie mam możliwości biegać więcej niż 3 razy w tygodniu, więc tym razem postawiłam właśnie na taki wariant ; ) Jeden plus zauważam już teraz, bo o ile wcześniej zdarzyło mi się pobiegać 4 dni w ciągu tygodnia, to wszystkie pozostałe, nieodbyte, a zaplanowane biegi, strasznie mnie frustrowały… Teraz mój plan jest dość skromny, ale zgodnie z zasadą mniej znaczy więcej, mam nadzieję, że się uda ; )
Od razu muszę zaznaczyć, że moje marzenie polega na razie na tym, aby maraton przebiec (bez przechodzenia do marszu) i ukończyć go w dobrym zdrowiu, bez dbałości o czas ; )

Obecnie biegam w okolicach 40 km tygodniowo, więc poza tymi najdłuższymi wybieganiami po 30-35 km poniższych liczb się nie obawiam. Wyzwaniem będą dla mnie na pewno zaproponowane prędkości, bo tempo 5:00 przy biegu na 5 km to moja życiówka… Plan treningowy pobrałam z portalu trening biegacza i przyznaję, że było mi bardzo ciężko znaleźć taki, który przewiduje bieganie zaledwie 3 razy w tygodniu : )

O ile wiem już, jak mój organizm reaguje na dystans półmaratonu i potrafiłabym sama dopasować plan pod moje wymagania, tak w tym przypadku jest to dla mnie zupełnie niemożliwe … Nie mam pojęcia, czy ten plan jest odpowiedni, ale ufam, że osoby, które go układały mają już za sobą wiele ukończonych maratonów i będzie on dla mnie odpowiednią bazą : D Bardzo chętnie poznam też Wasze opinie i wskazówki! : )

Plan treningowy do maratonu1

komentarzy 8 do wpisu “Plan treningowy na maraton”

Zostaw odpowiedź


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.