bieżnia do biegania

Granola

Kolejny przepis z cyklu dieta biegacza ; ) Płatki owsiane stanowią moje ulubione śniadania, czy to w postaci tradycyjnej owsianki, czy bardzo teraz popularnej granoli ; ) Poniżej przedstawiam Wam przepis podstawowy, do którego możecie dołączyć ulubione owoce. Najlepiej smakuje polana jogurtem naturalnym. Zdrowa i pyszna, polecam! ; )

Granola

 

Składniki :

  • 225 g płatków owsianych zwykłych
  • 45 g wiórków kokosowych
  • 35 g migdałów (w płatkach)
  • 60 g ziaren słonecznika
  • szczypta soli
  • 100 g – 120 g miodu
  • ew. 50 g brązowego cukru (jeśli zależy nam na słodkiej granoli)
  • opcjonalnie 2 łyżki oleju rzepakowego

Składniki dokładnie mieszamy i przekładamy na blachę wyłożoną wcześniej papierem do pieczenia. Równomiernie rozkładamy na jej całej powierzchni. Pieczemy przez mniej więcej 35 min, w piekarniku rozgrzanym do 170 C (termoobieg), aż do uzyskania złotego koloru. Co kilka-kilkanaście minut mieszamy, aby płatki równomiernie się upiekły.

Smacznego : )

Granola przepis podstawowy

Granola z truskawkami

komentarze 4 do wpisu “Granola”

Zostaw odpowiedź


Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.